יום רביעי, 19 באוגוסט 2015

איפה תקנו את הVANS שלכם בלי לצאת פראיירים?

הסיבה שנכנסת לכאן היא פשוטה.
בא לך לקנות ואנס, כמו שלכולם יש. קפצת לחנות הקרובה וראית נעליים ב-350 שקל. אולי 400.
קצת מוגזם לנעליים, לא?
אז זהו, שבארץ בונים על זה שתשקיעו 400 שקל על נעליים, פשוט כי אין לכם שום אפשרות אחרת. 
מסתבר שיש כמה אפשרויות אחרות, פשוט קשה למצוא אותן.
בשביל לחסוך לכם את החיפושים, קבלו את המקומות שבהם תוכלו לקנות נעלי ואנס בזול, בלי למשכן את הבית:



1. GOTIT- רוצים ואנס ב-200 ש"ח? הגעתם למקום הנכון! תורידו את האפליקציה, חפשו את החנויות TheBlock או BeUnique, ויש לכם ואנס מקוריות משלכם! רוצו להזמין, כי המלאי מתרוקן מרגע לרגע!
ואנס שחורות עם סוליה לבנה, הפופולריות ביותר באיביי
לא יהיה קשה למצוא אותן, פשוט בררו לגבי black vans, ולרוב הן יופיעו מיד

התמונה מאתר vans.com, שלמרבה הצער לא שולחים לישראל 
2. איביי- למרות שהמשלוחים יקרים בטירוף, באיביי יעלה לכם פחות מבארץ! איך זה קורה? כבר הזכרתי שבארץ עושקים אותנו, נכון? החנות שאני ממליץ עליה בתחום באיביי היא Apparelsave. מדובר בחנות מספר אחד באיביי בתחום הנעליים, שעליה איביי עצמם ממליצים. והמחירים? פגז. רק שימו לב שאתם לא קונים בטעות נעליים יד שניה, שמדי פעם עולות שם. חנויות נוספות במחירים מעט גבוהים יותר קיימות באיביי, ומחיפוש קצר במנוע החיפוש של האתר תוכלו למצוא אותן.

3. asos- לאסוס, האתר הבריטי שמומלץ לקניית בגדים באופן כללי, יש מבחר לא רע של נעלי ואנס ובמחירים סבירים בהחלט. תוכלו למצוא את כל נעלי הואנס בקישור הזה, שכולל גם את המבצעים שיש עליהם ברחבי האתר. כל הפריטים באתר, אם עוד לא הזכרתי, יגיעו אליכם במשלוח חינמי. ואם כל זה לא מספיק, כשאתם עושים צ'ק אאוט כיתבו את הקופון Israel 18, ותקבלו 18 אחוז הנחה, on the house. שימו לב שהמחירים באתר מופיעים בפאונד, המטבע הבריטי. תוכלו לשנות את המטבע למטבע אחר, לדוגמה הדולר הניו-זילנדי, וליהנות ממחירים נמוכים יותר.
טבלת המידות הרשמית לנעלי ואנס מבית vans.com. באופן כללי, בgotit, בו מוכרות חברות ישראליות, תמצאו מידות ישראליות, "רגילות".
באיביי המידות יירשמו על פי ארץ המוצא, כך שעליכם לבדוק מה נכתב ליד המידה- uk, us, או eu. ובאסוס יירשמו המידות ב-uk, או שיירשמו
המידות על פי כל האפשרויות. ב-shoesonline יירשמו מידות ישראליות. בכל מקרה, תמיד עדיף לברר לפי איזו שיטת מדידה כותב המוכר, לפני הקנייה.
המידה הישראלית היא eu.

4. shoesonline- אם אתם רוצים לקבל את הנעליים שלכם במהירות ובבטחה, תוך עד ארבעה ימי עסקים, עם ממשק בעברית, תוכלו להזמין מהאתר, שמציע מחירים נוחים למדי, לרוב מתחת ל-300 ש"ח. המשלוח, גם כאן, חינם.
טיפ: הירשמו לניוזלטר של האתר, שישלח לכם עדכונים מהאתר למייל, ותקבלו באופן מיידי הנחה של 50 ש"ח על הקנייה שלכם. 

5. חיקויים- אם המחירים שנתתי עד עכשיו לא מוצאים חן בעיניכם, אתם מוזמנים להזמין מעלי אקספרס, שמוביל בתחום.
בעלי אקספרס יש זיופים, ואפשר להגיד ככלל שכל נעל ואנס בעלי- היא זיוף. שימו לב שלא תוכלו לשלם בפייפאל בעלי, ובאופן כללי מדובר באתר הרבה פחות בטוח מאיביי.
עלי אקספרס הוא לא האתר היחיד שתוכלו למצוא בו זיופים. תוכלו לערוך חיפוש קצר בגוגל ולמצוא עוד רבים. אני לא אשתף אותם כאן, גם כי אני לא רוצה שתיכנסו בגללי לאתרים זדוניים, וגם כי אנחנו יכולים להשיג ואנס בטווח מחירים נמוך גם בלי לשוטט באינטרנט ולחפש זיופים לא מוצלחים.

איך להמנע מזיופים? בכל הנושא של זיופים, הכי חשוב שתפקחו את העיניים. אם אתם רואים שהכותרת לא מכילה את השם ואנס שחור על גבי לבן, אם יש רק מעט תמונות או שאין תמונות מתחתית הנעל- סימן ההיכר של ואנס, ואם אתם רואים שיש ערפל סביב המוצר, תעצרו. אל תפתחו תקוות שזה לא זיוף, כי אלה תקוות שווא. אם אתם לא בטוחים? אתם יכולים לשאול אותי ואבדוק את העניין, בתגובות או במייל. אתם יכולים להיכנס לפורום אופנה כלשהו בגוגל ולקבל מענה מהגולשים. אתם גם יכולים לשאול את המוכר, לרוב הוא לא ישקר, ויתחיל "לגמגם" אם מדובר בנעליים לא מקוריות. ואם אין לכם כוח לחכות לכל אלה? תפתחו בחלון חדש את האתר www.vans.com ותשוו, מיד תראו את ההבדל.
ואל תשכחו, אם אתם קונים דרך איביי וקיבלתם זיוף למרות שהובטח מקורי, תקבלו את מלוא כספכם חזרה!
ואנס בורדו, אחד הצבעים המבוקשים בשוק הישראלי
 חפשו vans port royal ותוכלו לקנות אותו מחו"ל

תמונה: vans.com

שימו לב: בקנייה מחו"ל אם קניתם במחיר הגבוה מ-75$ תיאלצו, לרוב, לשלם מע"מ. מדובר ב-18% ממחיר הקנייה שרשם המוכר. אולם, לעיתים נלקחות עמלות נוספות, כמו "עמלת מחשב", "עמלת אחסון" ועוד כל מיני. זה איום רציני, שיכול לגרום לקנייה בארץ להיות שווה יותר. לכן, שימו לב שהמחיר שאתם משלמים הוא מתחת ל-75$.

טיפ: תוכלו לבדוק עם המוכר מה המחיר שהוא כותב על האריזה- האם המחיר כולל משלוח או כולל את מחיר המוצר עצמו-ההבדל הזה יכול להגיע למאה שקלים, ולהציל אתכם מהמכס. 

בקיצר: דגמי ואנס נמכרים בארץ במאות שקלים, אבל במקום לשבור את הקופה תוכלו לקנות באינטרנט את אותן הנעליים בחצי המחיר. אל תתפשרו, אל תתעצלו, ואל תהיו פראיירים!


אם נהניתם מהפוסט ולמדתם ממנו משהו, אתם יותר ממוזמנים להצטרף לרשימת התפוצה שתודיע לכם מתי אני מפרסם פוסט חדש. בנוסף, אשמח לקבל תגובות בתגובות :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

כל הזכויות שמורות ל-plus972. מופעל על ידי blogger.